Lojistik Ve Hizmet Kalitesi

Rekabetin çok kırıcı boyutlara ulastığı günümüz iş dünyasında firmalar ürünlerini yada hizmetlerini müşteri istek, ihtiyaç ve beklentilerine uygun bir biçimde konumlandırmaya çalışmaktadır haklı olarak. Ne tip hizmet üretirsem üreteyim nasılsa satarım düsüncesi,  zamanla yerini ne kadar kaliteli hizmet üretirsem satabilirim düşüncesine bıraktı. İşletmelerin karşısındaki müşteri profili, gelişen bilgi ve iletişim teknolojileriyle birlikte çok farklı bir görünüm aldı. Müşteri, artık hakkını arayan, kafasında şekillenen ürünü almak isteyen, pazarlık gücü yüksek, sadakat düzeyi çok esnek bir şekilde. Müşteri bir isletmeden bir hizmeti satın almaya karar verdiğinde kafasında o hizmeti elde ettikten sonra ulaşacagı doyumu tasarlamaktadır. Lojistik Firması olarak biz de müşteri bazında gerçekleşen bu dönüşüm ve değişim karşısında kendi çalışma felsefemizi değiştirmek zorundayız. Günümüz işletmeleri gerek üretim sektöründe faaliyette bulunsun gerekse hizmet sektöründe faaliyette bulunsun çalışmalarında maksimum kaliteye ulaşmayı amaçlayan birimler haline dönüştürmek zorundadır. Şirket olarak yukarıda yazılı olan tüm metne uygun bir çalışma yapacağımızı ve tümünün bilincinde olduğumuzu bilgilerinize sunarız.