Üretim ve Dağıtım Stratejilerinin Küreselleşmesi

Üretim ve Dağıtım Stratejilerinin Küreselleşmesi:

  • Dünya ticareti küresel pazar anlayışının hakim olduğu bir ticaret ortamına dönüşmektedir.
  • İşletmelerin uluslararası alanda rekabet edebilmelerinde imalat maliyetlerinin (işçilik, enerji, hammadde vs.) düşük olduğu yerlerde üretim yapmak ve sürekli yeni pazarlar bulmak önemli bir kazanç kaynağı oluşturmaktadır.
  • İşletmeler faaliyetlerini yalnız kökeni oldukları yerel veya bölgesel pazarlarda değil uluslararası ve küresel çapta da faaliyetlerini sürdürmek mecburiyetindedirler.
  • Bu bağlamda şirketler üretim ve dağıtım stratejileri ile lojistik iş süreçlerini yeniden gözden geçirmek ve ele almak durumundadırlar.

Göztepe Nakliyat Evden Eve Taşımacılık